besök på lillerud

hejsan!
idag åkte jag till värmland/karlstad kl 06:30 eh, vi var på besök på lillerudsgymnasiet,
och vi fick ju massor informaskion osånt om skolan, först satt vi i matsalen oså prata dem lite,
sen gick vi till stallet så fick vi se hur hästarna har det, det finnstyp 36 boxar, spiltor,och halv boxar till hästarna.
sen efter det gick mot kossorna men när man gick är var det världens största utskick över jätte enorma gräsfält.
sen så var vi hos kossorna och dem var skit stora, osen vbar vi hos kalvarna osen efter det,
var vi hos grisarna och fåren, MEN jag måste säga att jag trodde grisar inte vAR SÅ STORA!!!? haha
enorma verkligen? ahaja sen var det typ 40 suggor som skulle grisa, osånt, sen kolla vi på elevhem ocjh fick lite pappaer osånt, osen nu orkar jag inte prata om det längre :) hihi ahaja sen så somna jag när vi åkte hem,
vi har åkt 50 mil idag så är ganska trött!,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0